Förkyld.

Jag har helt slut, har gått och blivit förkyld. Min näsa är helt täppt ;s Kände inte ens någon smak när vi åt middag.

Första dagen i skolan idag efter Lov och APU, det kändes som en lång, och tröttsam dag. Kan ju bero lite på att jag inte är riktigt frisk. Plus att det regnar och all snön är borta igen, så nu blir det såhär grått och trist igen. Hallå, snart är det ju första advent, då ska det vara vitt överallt!

Min statiskt på bloggen har gått väldigt mycket uppåt ett par dagar, Jag tror nog jag vet vilka, speciellt många var det förra söndagen och i fredags. Hmm? ;) Har skrivit ett brev i helgen som jag ska lämna till skolan, till en lärare! :)

Förresten så har jag skola på lördag, med vanliga lektioner. Det skulle vara öppet hus så blivande elver får komma och titta, men hur jobbigt kändes det inte att gå skola på en lördag? ;p Börjar dock 10.00 och slutar 14.00, och så får vi vara lediga måndag istället! :)

Vilket rörigt inlägg det blev ;P
Nu ska jag iallafall fara till stallet, han får nog vila idag. orkar nog inte idag när jag är sjuk, desutom regnar det. Hade tänkt fara till Grans ridhus, men det var bokat till 8, så det blir lite sent att fara efter.



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0