Vattenattack.

Eftermiddagen har bestått av stallet och lite övningskörning. Får ut en sväng med ponnyn efter odlingsvägen, vi träffade på både de ena och de andra fåglar, synd att man inte kan ta med sig kameran på hästryggen, man kommer mycket närmare djuren när man sitter på hästen, fast jag tror inte det skulle vara någon bra ide att ta med nikon kameran, haha;) Ponnyn var iallafall pigg och glad, han travade och töltade på! :) Sen red jag förbi en sväng hem till gården också och fick med mig ett packet knäckebröd till lillprinsen. Satte ut honom i hagen direkt jag kom tillbaka, klockan var halv 8, men jag tyckte han kunde få vara ute lite längre i det fina vädret :>

Så när jag kom hem försökte jag få med någon av mina föräldrar ut och övningsköra, efter lite tjatande så fick jag med mig mamma :) Jag körde lite här och var, var till lakafors en sväng, och mot älgslakteriet, och lite genom byn bara. När jag kom hem och skulle backa in bilen på våran infart så stod min bror och tvättade bilen sin, vad tror ni han gör då? Börjar spruta vatten på bilrutorna, haha! ;D Men trots spöregnet så hamnade bilen på rätt plats. :) Sen står både christoffer och pappa och flinar åt mig, haha, vi är konstiga i våran familj! :)

Imorgon blir det en slapp dag, har ju företags praktik måndag tisdag så jag är i princip ledig, ska ju göra praktiken på christoffers skogsföretag, :)

Nu ska jag gå och se om min nygräddade baguette har kallnat! :)
Puss & Kram <3

Postat av: sargol

jag ska börja plugga då, tar sommarkurser. så härligt. :)



2009-05-11 @ 14:07:02
URL: http://sargolnisstany.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0