Tralala

Vilken knäpp häst jag har alltså, när jag red iväg så var han helt loj, jag började nästan fundera på om han var sjuk eller nått? Jag vet han brukar ju vara lat på bortåtvägen men sällan såhär extremt, han skulle inte lyssna på mina skänklar utan istället lägger han öronen bakåt och fortsätter i samma takt. När man väl fick igång honom i trav så saktade han av hela tiden, han var rent ut sagt bedrövlig. Haha, näe okej, så kan jag ju inte säga. Men ni vet ju att jag älskar min lilla polle ändå.:) MEN då vände vi och då jäklar, då började han takta och så fort jag nuddade honom så gick han igång i ökad trav, och jag kände i hela hästen att så fort han fick chansen så skulle han galoppera, jag smackade lite och wiie vad vi for iväg. Sen töltade han jättefint , (Ibland blev han lite för ivrig och fick lite oren takt,) men med  lite halvhalter så kom han igen med den fina takten. Vad ska man göra för att han ska vara lika pigg bortåt från stallet, haha, Jag får sitta och hålla en morot framför mulen på honom, för vad är det annars som lockar mer än mat? Det är nog det enda han tänker på, haha.

Ikväll så har jag varit med Malin, vi skulle försöka ladda över bilderna jag tog till hennes hårddisk men det gick tydligen inte.;s Men vi fixar över dem på nått annat sätt. Sen tog vi iallafall mopparna och körde till badplatsen och fotade lite. Skoj,skoj!! :D Blev mest lite egobilder ;)

Imorgon är det ju då skola igen, nog hade det varit skönt att få vara ledig hela veckan. Eller tänk om man hade kunnat å sommarlov snart? Inte nog med det så kom jag nyss på att vi har prov i Anatomi på fredag, det hade jag helt glömt bort. Så det betyder att jag har onsdag och torsdag kvällen räddat, Yeei! Någon som vill göra det åt mig?


En Malin! :)


Jag kanske inte passar så bra framför kameran? ;P




En brygga! ;)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0