Måndag och Tisdag


Updaterade aldrig igår. Men då får jag väll ta och göra det nu. Igår steg jag upp klockan 07.30 ungefär, sen följde jag med pappa och bror min till farmor och farfar, för dem skulle lasta skotaren på trailervagnet och köra iväg den till lakafors. Christoffer har fått nått jobb där. Jag hämtade traktorn och vagnet så att dem kunde lasta, sen när det var lastat åkte Christoffer iväg med hela ekipaget och började jobba. Jag och pappa stannade kvar en stund, Jag roade mig en stund med att köra runt med scrosskarten som christoffer har byggt, jag gasade runt på lite ängar, haha. Det var skitkul! . Sen åkte vi ner till Chrisstoffer för att kolla hur det gick, då var det någonting som hade gått sönder på skotaren så då bar det direkt iväg till traktorcity, och sen hem och äta lunch. Sen for vi tillbaka och dem fixade till felet. Jag fotade lite och sen åkte jag och pappa hem och christoffer fortsatte klippa.

På kvällen åkte jag till Malin och Austri, och fotade dem lite. Blev ganska nöjd med några kort! :) När jag kom hem därifrån så åkte jag iväg till min polle och fixade stallet och nattade. :)

Här kommer några smakprov på bilderna.








Idag har jag inte hunnit med att göra så mycket, tog moppen en sväng till pappa och såg hur det gick för honom, han hjälpte till och klippte med skotaren  idag, sen provade jag klippa av ett par träd. Hihi, nu funderar jag på att åka till stallet,och rida pojken min. :)
ses sen! :)

Postat av: Flisan

aa jag har haft en bra dag.

Bara varit trött.

Fina bilder

2009-05-12 @ 18:11:26
URL: http://flisannss.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0