Härlig dag även idag

Underbart vilken härlig dag det har varit idag. 30 grader i skuggan när det varit som varmast! Jag tyckte det var lite för varmt för att rida idag.. ponnyn har ju kvar lite vinterpäls än :P Så han fick vila i hagen idag, idag åkte dock exemtäcket på, det har kommit hur mycket knott som helst. Åkte ut till mormor en sväng idag och fick lite svalka frå havet. Gick ut i vattnet för att kasta pinne åt lina, hon älskar att simma efter pinnar. Men gud va kallt det var i vattnet, jag tror inte det blir något bad än ;)

Sen for vi hem, och jag låg och stekte i solen. Sen åt vi grillat till middag! Mums!

Sen for jag hos Malin, det var så skönt att köra moppe dit, det svalkade så friskt. Hos Malin så kollade vi på lite tävlingsfilmer och kort! :)

Sen åkte jag direkt till stallet, ponnyn hade redan fått gå in. Det hade blåst ner ett träd i hagen. Sen så tog vi en kort promenad så han fick beta lite gräs, då blev han lycklig! :)

Vet ni vad?
Jag har ingen skola imorgon, jag är ledig, LEDIG, LEDIG!!! :D  Jiippie!


Steeek i solen! ;)


Malins lilla Austri. :)




Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0