Sjuk

Okej då, nu kan jag väll ta och uppdatera lite. Har ändå inget annat för mig när jag är sjuk, så det är lika bra att ha någonting att fördriva tiden med.

Som sagt har varit sjuk sen i söndags, febern vill alldrig försvinna, jag hatar att ha feber. hade 38 graders feber både igår och idag. så jag har varit hemma och inte gjort någonting alls dom här dagarna. Kommer stanna hemma imorgon också även om jag skulle känna mig lite bättre för det var bara någon föreläsning på skolan, inget viktigt altså! Imorgon kväll måste jag bara vara frisk för jag vill rida, bleiki har inte gått sen i fredags !!! Och så pratade jag nyss med malin och då bestämde vi att hon ska komma med Austri och rida tillsammans med mig, om jag nu är frisk, men det är jag, annars får jag proppa i mig med ipren!

Var föressten förbi skolan och hämtade  kakorna idag, Tog ju bara hem 4 i fredags eftersom jag skulle åka buss, och då är det inte så lätt att släpa på 12 st burkar, så jag hämtade resterande 8 idag. så nu måste jag börja sälja ;s Har faktiskt redan sålt dem 4 jag tog hem i fredags min bror köpte två och mamma och pappa köpte 2! :)

Näe, nu ska jag nog gå till tvn och bädda ner mig i en filt.



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0