Länge sen sist.

Det var länge sen sist, men nu tyckte jag det var dax för ett litet inlägg. Äntligen fredag ,känns som att det har varit en lång vecka i veckan, men det beror nog på att vi har haft så korta veckor förut. Mycket ledigt och så! :) Vi har världens slappaste scheman nu dem veckorna som är kvar, ledig måndag och fredag till veckan och så är det massor med halvdar och så var det någon mer dag ledig också. Åhh, vad jag längtar tillsommarlovet!! På tisdag är det koutsläpp på grans, så då springer dem små kossorna in sommaren. Det ska man självklart se på, min kamera kommer nog hänga med. Blev klar med min rapport idag som skulle vara på 10 sidor, *stolt* Nu får jag vara ledig från alla projekt och företagande lektioner! (Y) Nu är det bara ett matteprov  och så ska vi hinna klart med våran "anläggning"  så det är inte så mycket kvar!

Jag bloggade alldrig nått efter Hrodmar kursen som jag var på förra helgen, men jag kan säga att den var väldigt väldigt givande! Hrodmar var en super bra tränare, och han favoriserade ingen utan gav lika mycket uppmärsamhet på alla ekipage, och vilket tålamod han hade, han satte sig snabbt i respekt hos hästarna, haha. De var lite rädda för honom, ;) Men oj vad man lärde sig saker, jag fick upp hoppet om min häst. Han har börjat bli så jäkla fin nu! Det var ju extra kul att kursen hölls i noret, där bleiki stått förut! Jag tycker verkligen det stället är så mysigt, och varmt omhandertagen blev man. Kul! :D Tävling där till hösten kanske? :)

I förrgår var jag och Malin med våra hästar och provade rida på tramyrbanan i ersnäs för första gången, josse följde med som fotograf. :) Hästen var superduktig, han var både pigg och gick fint i alla gånartarter! Kul att prova rida på en ovalbana. :)

Igår blev det lite busridning på eljuspåret, ponnyn var piggare än piggast, näst intill galen!  Han skulle minsan galoppera hela tiden. och det var ju tänkt att det skulle bli lite busridning så när han ville galoppera så fick han galoppera! Sen slutade vi när vi hade som roligast, så kanske han tycker det är lika kul nästa gång.:)

Idag så han få vila, de tycker jag han förtjänar! ÄLSKAR MIN PONNY HÄST <3








Lycka till Malin och Austri på tävlingen i helgen! Jag tror det kommer gå super för er! :D
Håller tummarna för er <33


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0