1 maj.

Det har ju verkligen varit helt underbart väder idag! :) 18 grader i skuggan när det var som varmast! Mitt på dagen åkte jag och Mamma en sväng till Mormor, jag tog moppen och Mamma cyklade, jag körde i bara kofta, gud så härligt det var! Gick iaf ner till sjön hos mormor, och ut på ön, där fotade jag lite bilder! :) Ovanligt!? :P

Sen for vi hem och åt middag, tortillas! :) och sen åkte jag till stallet, Jag bad mamma följa med och fota lite bilder, så jag tog en barbacka tur, och red lite i skogen.. Det blev många fina bilder. :)

Jag fick världens stöt från elstängslet i hagen idag, jag trodde inte att strömmen funkade,men tydligen och så råkade bettet på tränset ta i eltråden, huvva, det var inte skönt! ;s Men jag överlevde! :)

Ajja, nu kommer några bilder! :)













Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0