Stan & Busridning

Halloj! Idag har jag gått på stan en sväng med Malin, inhandlade ett par fina reebook skor, vita! :) Så nu är jag 800 kr fattigare, inte bra! Men skor behövde jag! Provade en söt kläning på vila, som jag fundarede på att köpa, men det blev inte så, egentligen vet jag inte när jag skulle använda den, men det var en orhört fin sommarkläning! Jag har bild på den, och skorna. Men dem lägger jag in sen, för jag orkar inte gå upp och hämta sladden till mobilen nu så att jag laddar in dem sen.

Eftermiddagen har spenderats i stallet, red rundan idag, och busred i full galopp genom vattenpölar, haha, ponnyn verkade tyckte det var jättekul, han blev väldigt laddad! :) Han har börjat tölta så bra nu också, töltar både på bortåtvägen och hemvägen utan problem, det gäller bara att få honom att tölta ordentligt på planen också, det är lite svårare. Vi blev gode blöta båda två efter ridturen, eller mest bleiki då, var tvungen att duscha av all sand på benen och undermagen.

Sitter förövrigt och kikar igenom lite i hööks nu, vi funderar på om vi ska köpa ett exemtäcke åt bleiki eftersom han hela tiden kliar så mycket i man och svans på sommrarna, han får sånna hemskta bett också, förra året var det extremt, men det kanske var ett extremt knot och myggår? Tror iallafall att han skulle må bra av att ha ett täcke på sig även om han inte har svår exem.. Sen ska jag nog beställa viktboots också, och en reprimma. :) Sitter och funderar på om det är något mer jag behöver inför sommaren...
Ajja, nu ska jag kika ett tag till sen blir det TVn
Puss och kram! <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0