Helg

Nu var det änligen helg, tack och lov för det! Lite smått onödigt att komma till skolan idag, för det var typ inget som behövde fixas inför söndagen, vi ska ju ha hand om ponnyridningen, och fia skulle hjälpa oss med det på söndag.. Så det blev mest bara att sitta av tiden. Men nu har jag ju varit där så! :)

Har praktik i 2 dagar måndag,tisdag för att vi ska ställa några frågor och skriva en rapport till företagande kursen, och då ska jag bara vara hemma, efter som min bror har ett litet företag, där han kör skotare och så. Hihi, så jag får vara hemma!:D

Mitt hööks paket kom redan igår, så det blir nog att testa dem nya viktbootsen idag :)
Nu ska jag iaf gå och käka lite lunch.
puss och kram <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0