Första skoldagen.

Jaha, då hade man gått första skoldagen efter att ha varit borta därifrån nästan en månad! :) Det började lite tungt med svenska hela förmiddagen där vi fick sitta och anteckna en massa. Sen efter lunchen hade vi projekt och företagande, och det är väll inte den roligaste lektionen precis,  Jag och Emma var ute med shettisarna på lunchen och glömde bort tiden, så vi kom 5 min sent, och då säger tanten att vi måste passa tiden om vi ska röka? Tog hon förgivet att alla som kommer försent röker eller? Nästan så man tror det. Jag sa faktiskt att vi inte rökte. Sen när vi hade bensträckare så sa hon till alla, och ni hinner inte gå ut och röka. Menade hon det till oss eller? Haha, lite komiskt. ;P

Vi fick iallafall sluta 13.05 idag, och det kändes otroligt skönt. Nu ska jag se vad jag ska hitta på, blev så glassugen, kanske far och köper glass? :)



Visst är han söt min lilla kisse ? :)

Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA @

sv: jag har köpt den på gotland.. men ja tror den finns att köpa i alla butiker som har kläder ifrån mouli :)



tack:)

2009-05-04 @ 23:40:04
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0