Första riktigt sommardagen.

Vilket kanonväder det har varit idag! Första dagen med riktig sommarvärme, här har det varit 24 grader varmt i skuggan. :) Så jag har legat ute i bikini och jobbat på min solbränna, haha! :) Så underbart!

Har inte latat mig hela dan, har hunnit med min älsklingsponny också! :) For och red på en äng intill, det var så jäkla härligt. Galoppera i full fart och känna vinden i håret,  Åhh, Jag älskar det <3 Sen red jag förbi delize för att se om hon fått sitt föl än, haha Nyfiken! :) Men ikke det, men tjock är hon, det ser ut som det ska komma när som helst! Fotade lite bilder i stallet, så jag kommer lägga in några! :)

Fick höra av Malin idag att tävlingen hade gått jätte bra, dem ledde stort i tölten och låg 3a i fyrgången, så hon rider final imorgon! Lycka till! :D

Hoppas det blir en lika fin dag imorgon! :D
Puss och kram <3


Pojkarna står och kliar varandra, bleiki når knappt upp! ;)








Haha, fuling! :) Han skakade på huvudet.. ;)


Frasse ville vara med på kort! :)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0