En söndag.

Vädret idag har varit underbart, Jag och Mamma for en sväng ut till mormor och gick ner till sjön, och ut på holmen och la oss och solade där någon timme, jag hann faktiskt slumra till en stund när jag låg där! haha, typiskt mig... Men nu börjar man åtminstonde bli lite brun!

Sen i eftermiddag har jag övningskört lite, stannade på vägen och fotade lite dit och dat.. Försöker få några fina kort på nå vårfåglar, men hinner alldrig komma dem så nära så jag får något bra kort. ;s Stanade och skulle fota några kalvar också som busade omkring å gulligt i hagen sin, men när jag kom så blev dem förstås skygga och sprang och gömde sig bakom sin mamma, direkt jag gick så började dem busa runt igen, det är inte alltid lätt att vara fotograf ;P

Ponnyn fick vila idag, han gick ganska ordentligt igår så han förtjänade en slappar idag i solen :> Hihi.
Nu ska jag se om duschen blir ledig nångång, först lite bilder.







..och just det imorgon är det ju skola, det hade jag nästan glömt bort. Har ju varit borta därifrån i 3 och en halv vecka nu, shit va konstigt det kommer kännas att komma tillbaka, lite småtrist känds det.. Men det är ju faktiskt inte länge till sommaren nu, jag måste gå in på hemsidan och kolla hur våra scheman ser ut... För väll hoppas på att dem är bra ! (Y)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0