Djurens dag på grans.

Idag har det ju då varit den berömda Djurens dag på Grans. När jag var liten så var nästan alltid jag och min familj där, jag tyckte det var så kul att träffa alla djuren. Och nu var jag där för att hjälpa till och tjäna pengar till klassen istället, tänkt så stor man har blivit! :) Jag och några till hade hand om barnridningen, Bambi och Afrodite fick vara barnponnnysar. Det var tänkt att dem skulle gå mellan 11.00-12.00 och från 13.00 till 14.00 men det var så himla mycket kö, så vi kunde ju bara inte sluta. Så hästarna fick gå 3 timmar i stäck, herregud va less dem måste ha blivit, bambi fick jag nästan släpa fram och vissa gånger stannade hon och vägrade gå. Inte är det lätt att vara barnridningshäst, när klockan var närmare 14.00 så var det fortfarande massor av kö, men se de positivt så måste vi ju ha fått in mycket pengar! :) Tänkte ett tag när vi höll på att plaanera för djurens dag att jag skulle ta med min häst, men tur att jag inte gjorde det ändå. Stackarn skulle väll aldrig ha förlåtit mig. Desutom kan det hända att han måste gå på barnridning i sommar på borggarudden, men då får ju faktiskt jag och Malin dela på pengarna och ta dem själva! Så då får han ta och stå ut! :)

Nu ska jag gå och se om datorn där nere är ledig så jag kan ladda upp några bilder på några svanar jag försökte fota! :)
PUSS OCH KRAM <3



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0