Bloggpaus eller vad man nu ska kalla det..

Ännu mer ont i halsen idag, och känner mig lite krasslig. Men inget att göra åt det! :) Hinner ju iallafall bli frisk till kursen nästa helg. Och den senaste förkylningen jag hade varade bara i 2 dagar, får väll hoppas på att den här också gör det.

Btw, jag har bestämt mig för att ta en liten bloggpaus. Ska försöka att inte sitta vid datorn så mycket överhuvud taget. Jag gör det alldeles aldeles för mycket. Och nu är sommaren snart här och då är det så mycket annat man ska hinna med. Kommer kanske blogga om det är något särsklit speciellt jag vill berätta om, men inte DAGLIGEN! Kommer självklar också ladda upp bilder och så, men inte lika ofta..

Har funderat på att vara helt utan dator i minst 3 veckor när sommaren kommer, tror ni jag klarar det? Det tror jag.

Ha det så bra och njut av våren!:D
Jag uppdaterar när jag känner för det.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0