You are my sunshine.

Blääää, det snöar, tar det aldrig slut? Verkar inte så iaf, när man ville ha snö så kom det knappt något, men nu när man bara vill att den ska försvinna då kommer det massor. Men iof bra att det är mycket snö nu, för jag och Malin har planerat att vi ska ut och köra skoter  nu på lovet, haha. Skojj! :D Vi kommer säkert köra fast ^^.  Nu har jag ringt till sylvia och bokat en privatlektion och jag fick komma redan imorgon klockan 12.00. Så idag har jag bara ridit lite lugnt, jag red ungefär en halvtimme och böjde igenom honom, och travade på lite volter. sen testa jag tölta lite på vägen hem. gick då bara bra. :) Nu sitter jag och äter chokladrutor och dricker apelsin juice. haha. Mums! :)
ska gå och se på simpsons nu. :)

/C


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0