Gonna find my love.

Tjolahopp!! ;D Vilken härlig vårdag det har varit idag, helt underbart. Idag hade jag och Malin bestämt att jag skulle komma och rida en av hennes hästar tillsammans med henne, nämligen Marion. Så jag for dit imorse, då tog vi in ponnysarna och borstade dem lite innan vi for ut. Sen bar det iväg upp mot killing och lite vägar där omkring, det är väldigt ovant att rida andra hästar än bleiki, men det är ganska nyttigt att prova någon annan häst då och då.  Vi lät dem sträcka ut i galopp uppför några backar, och sista gången gick det ganska fooort , haha ;D Det var jäääääätte härligt! ;D  Jag vet inte hur länge vi var ute, men nog blev det väll 1-2 timmar? :) Man skulle kunna sitta hela dan på hästryggen när det är sånt här väder. Men hästarna skulle nog inte orka det :) När vi hade ridit färdigt och släppt ut hästarna i hagen igen så gick vi ut på isen och solade oss lite, det var så härligt!

Hann inte rida min egen häst någonting idag, men det gör ingenting för han har gått 2 dagar nu, så då fick han stå och ha det mysigt i solen hela dagen, om jag gissar rätt så tyckte han säkert det var väldigt skönt. Nu ska jag gå och ta en dusch. Men först lite bilder från dagen. Hade inte med oss någon kamera, så det är mobilkort alltihop. Därför är kvaliten inte så vidare bra. Men det får funka ändå.
/C






Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0