I just knew it when I opened my eyes.

Steg upp klockan åtta idag, gode duktigt ändå. Man kan ju inte sova bort hela lovet. :) Idag skulle Christoffer & pappa köra "valpen" upp till Farmor och Farfar för att ficksa lite grejer, så jag bestämde mig för att hänga med, även lina fick följa med. Det var jättelängesen jag träffade fammo & faffa. Så det var på tiden att jag hälsade på. Har gått omkring i skogen och lite runt omkring på gården för att fota lite också, Det var så härligt väder! Det blev mest bilder på Lina, som glatt ställde upp som fotomodell :) Men även lite annat, på vägen hem svände vi förbi stallet, och där hoppade jag av och stannade. Stod och kämpade en lång stund med ryktsten på bleiki, det är mycket päls som ska av. :) Sen for jag ut en sväng och skrittade, gjorde lite gymnastikövingar som sylvia lärde mig igår, dock så var bleiki väldigt skeptiskt till det, han ville springa rakt fram, han gjorde väldigt stora protester, när jag var påväg bortåt så vände han hemmåt hela tiden, så fort jag böjde lite på huvudet. Men på vägen hem försökte han istället dra iväg med mig för att slippa böja sig och hålla på, han gör det svårare för sig när han håller på så, trots att jag bara skrittade så blev han lite svettig, men han lär sig nog snart att det är lättare att göra som jag säger och inte streta emot hela tiden, snart är han lika mjuk som en.... kommer inte på nått, HAHA.

Näe, nu ska jag hoppa in i duschen, och sen blir det Tvn
Men jag bjuder först på några bilder från dagen.







Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0