I will be right here with you.

Nu är det helg för mig. Ja, för alla granare. :) Vet egentligen inte varför, men jag tror det är för att alla lärare skulle ha nå möten eller nått. och en ledig dag tackar man ju inte nej till. Det känns oerhört skönt. Att få en extra dag att sova ut. Hoppas det blir fint väder imorgon också så man kan fara ut! :>

Hade  sovmorgon idag eftersom jag redan skrivit mitt matteprov så jag sov ända till halv 9. Sen skjutsade min snälla bror mig till grans kring halv 10. Idag pratade vi lite med ulla om praktiken. Det börjar ju närma sig nu. Deet känns väldigt spännande, men hur ska jag klara mig utan hästen i 2 veckor, eller det blir inte 2 hela veckor, 10 dagar om man ska vara exakt. Vi ska få bo i ett gästhus, där det bara finns en radio, så det betyder att vi är utan tv och dator? ;O Shit, hur ska det gå? Men vi får försöka underhålla oss på andra sätt. Tror säkert vi kommer ha fullt upp på dagarna med hästarna, och sen kommer man säkert vara helt slut på kvällen. Vi ska få laga lunch och middag själv också. Jag tror jag kommer lära mig massor där, tänk va kul att vara med islandhästar hela dagarna. :) Vi ska åka tåg dit, sen är bara frågan hur vi tar oss från kiruna till poulsa. Jag gissar att dem kommer få hämta oss, för jag tror inte det går någon buss. Så långt ut i vildmarken. haha. Men det där måste ju skolan hjälpa oss att fixa. Så allt kommer nog att lösa sig. Fick tillbaka mitt matteprov idag också, klarade det precis som vanligt. Men det är bra så länge jag får G. Har inga planer på att satsa på matten eftersom det inte riktigt är min grej, jag lägger större engagemang på dem ämnena jag är mer intresserad av. Vi har nyss fått våra omdömen i alla ämnena och jag har chans till VG i idrott.OBSERVERA IDROTT. haha. inte dåligt det inte.

Igår blev det en lång skoldag för min del, var nämligen tvungen att göra ett dataprov på omprovs tid, eftersom jag var borta när det egentligen var. Stannade därför kvar efter skolan, halv 4 till halv 5. :s Seeegt. Hoppas jag klarade det också, det känns lite osäkert, jag blandade ihop saker eftersom jag var så trött och seg i huvudet. Men men, de gick som det gick. Red hästen en stund på plan igår också, körde lite böjningar och "gymnastikövingar"  skrittade dock bara eftersom att planen är så pass dålig nu när det tinar. Men sen for jag ut och töltade/travade lite. Han är vääldigt speedad just nu. Vårkänslor? :)

Men nu ska jag fortsätt se på sveriges värsta bilförare, är ju final idag. Haha. Sen blir det duschen, och så bara njuta av sin ledighet.
P U S S <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0