Distansritt.

Lyckad dag idag. Har ju nämligen varit distansritt. Steg först upp kring 8, för att gå och släppa ut hästarna. När jag var klar med de så traskade jag hem och åt lite. Sen vare bara att traska tillbaka till stallet och då kom Malin med Austri. Sen gjorde vi våra hästar klara och kring halv 12 red vi iväg mot plan. Det var sju lag som startade iår, Vårat lag bestod av Jag & Bleiki, Malin & Austri och Madde och Hampus. Vi startade allra först. Prick klockan 12.00 red vi iväg, och vi skulle vara tillbaka 12.55. Våra ponnysar var väldigt taggade genom hela rundan, min gammelgubbe ville galoppera hela tiden, haha. Så dem gångerna vi galopperade så blev det en himla fart. Det var bara att hänga med efter Austri. Dock så var det ju skitkul! ;D Banan bestod av 12 st frågor som vi skulle besvara, dem var lite knepiga, men jag tyckte vi lyckades gode bra. Vi hade ett riktigt team work. Vi fick 0 fel på tiden och hade 4 fel på frågorna.Så de resulterade i att vi kom tvåa. Jag är väldigt nöljd med dagen, och min häst. :) Han var helt sjöblöt i svett när vi var klara, och trött. Men när han fick komma ut i hagen igen så blev han tydligen pigg, för då sprang han omkring och skuttade, och försökte busa upp sin kompis, Harry. Han rullade ett x antal gånger också. :) Imorgon får han nog en välförtjänt vilodag. :)
P U S S <3




Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0