16 sanningar om mig själv.

Jag har extremt dåligt självförtroende &  självkänsla. Något som jag ofta känner är jobbigt för jag VILL kunna vara mer framåt, mer öppen mot folk och inte alltid behöva tänka på vad andra ska tycka om mig.

Jag försöker oftast fly ifrån mina problem istället får att ta uti med dem på en gång. Detta gör oftast att problemen bara blir ännu värre.

Jag är väldigt dålig på att prata inför folk. Jag gör nästan allt för att komma undan det.

Jag älskar mina djur, Älskar alla sorters djur. Men framför allt mina egna, Jag känner mig glad och trygg när jag är tilsammans med djur, det känns som jag kan vara mer mig själv då.

Jag älskar att tillbringa tid i stallet med hästen,
stallet är mitt andra hem.

Jag älskar att vara ute i naturen.
Jag har alltid varit en naturmänniska, de ligger nog i generna. En långt ritt med hästen genom skog och mark är livet, då känner jag mig som lyckligast. Eller så enkelt som att ta med sig hunden på en promenad.

Jag älskar att fotografera.
Men jag önskar jag vore bättre på det.

Jag känner mig väldigt obekväm i stora folksamlingar.
Jag kollar alltid vars nödutgången finns när jag befinner mig inne med mycket folk.

Jag har fobi för trånga utrymmen. 
Jag kan drömmar mardrömar där jag fastnar i nån mörk gång under jorden och inte kommer lös. Jag kan känna skräcken komma bara av att se det på tv.

Jag kan vara väldigt öppen för folk jag känner väldigt väl. Jag tycker om att lätta mitt hjärta, bara det är för rätt personer.

Jag älskar min familj. Även om jag inte visar det så ofta.

Jag sitter alldeles för mycket vid datorn. Datorn tar upp för stor del av mitt liv. Men det är många fördelar med dator också, fast jag borde inte sitta så mycket som jag gör.

Jag vill att det ska hända nya saker hela tiden. Annars blir jag så lätt uttråkad.

Mitt humör kan ändras väldigt fort,
ena stunden kan jag vara hur glad som helst och ena stunden kan allt känns hemskt utan att jag vet varför, ena studen kan jag vara både glad och ledsen på samma gång. Men jag är väldigt försiktig med att visa mitt humör, oftas är jag väldigt neutral. Utom med nära personer.

Jag oroar mig ofta för min framtid, om jag kommer få nått jobb så att jag kan försörja mig o.s.v

Jag älskar alla sorters godis.
Man kan nästan kalla mig godisberoende.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0