I still hear your voice when you sleep next to me.

Idag har det varit friluftsdag, och ett allternativ man hade var att få stanna hemma och hitta på någonting att göra ute, så Emma har varit med mig i stallet och så for vi ut och red bleiki. :)

Jag steg upp halv 8 idag för att gå och släppa ut 3 små söthästar, tog lina med mig också som lite extra sällskap, vädret var verklingen underbart idag, satt och tittade på pojkarna ett tag ute i hagen, jag hoppades att dem skulle busa lite som dem brukar göra ibland just när dem fått komma ut, men de gjorde dem inte idag. Dem brukar inte göra det när man har kameran beredd. ;) Men jag tog några söta kort på bleiki när han rullade som han alltid ska göra direkt han fått komma ut. Bilderna kommer längre ner. Sen gick jag iaf in och mockade och fixade allt, sopade golvet lite överallt. Sen for jag hem för att äta lite lunch.

Sen bytte jag om och gick till busskuren och väntade på emma, när hon kom så gick vi direkt till stallet och hämtade ponnyn. Borstade bort lite päls, eller inte lite. Det blev en rejäl hög. Pappa köpte ju 2 nya ryktstenar till mig idag när han var förbi stan, det går åt många sånna. Iallafall sen sadlade och tränsade vi och for iväg. Vi turades om att rida, hade ju bara en häst så :) Ponnyn var pigg och glad, speciellt när vi kom in i skogen. Emma tyckte det var skoj att rida honom också :) Man kan samanfatta det hela som en väldigt trevlig friluftsdag.

Nu ska jag snart knalla iväg till stallet och natta ponnyn.
/C



Postat av: malin;)

haha, dina bilder går inte heller att förstora ;D

2009-03-17 @ 21:21:03

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0