Kort dag.

Imorse vaknade jag av att min digitala klocka stod på 5, och jag tänkte att jag skulle få sova en hel timme till. Men då ringer mobilalarmet och först kom jag ihåg att man ställt om klockan. Jag hade alltså glömt ställa om min digitala klocka. Gissa om jag blev nå irriterad. Gud va hemskt det var att ta sig upp. Låg kvar i sängen nästan 20 min, så det blev lite stressigt sen man så går det ju om man inte kan palla sig upp.

Det kändes som att skoldagen gick väldigt fort i dag. Det beror nog delvis på att vi slutade 13.15 istället för 15.30 (Y) Hade basmaskinkörning på schemat i eftermiddag, men idag blev det bara teori, ska köra imorgon!! ;D Vi fick att häfte med 16 frågor som vi skulle svara på, och när vi var klara med det så fick vi gå, och det var ju snabbt fiksat :) Jag hade dock hoppats på att få köra idag, det är ju kul! =D Men det är ju inte helt fel att sluta 2 timmar tidigare heller. I sommar blir det förhoppningsvis en del traktorkörning för mig, då jag ska hjälpa pappa. Vi hade sällskapdjur på shemat hela förmiddagen. Då klämde och kände vi på fias shetlandsheepdogs som är i smådjurshuset. Vi jämförde dem exteriörmässigt, och skulle skriva lite saker vi tyckte var viktiga. Var okså ute och sprang med dem för att kolla rörelserna o.s.v.

Min egen dator som jag har uppe i mitt rum har blivit helt cp, den stänger av sig hela tiden. Det blir bara mer och mer, sen så låser den sig hela tiden, och det kommer fram nån konstig blå skärm där det står "All system has halted" eller nått sånt, firefox kraschar hela tiden, och jaa..den är nästan helt oanvändbar. Så nu sitter jag här nere på familjens dator, Undra om jag fått i nå virus eller nått? =P Min bror ska iaf försöka fixa den, tror han skulle testa ominstallera den, men då måste jag bränna ner alla mina bilder först så jag har kvar dem. Dock vet jag inte hur det ska gå eftersom den stänger av sig hela tiden så kommer ju alldrig bilderna hinna ladda över klart, men dem flesta bilderna har jag redan på skiva, så de fixar sig nog på nått sätt :)

Bara en en och en halv vecka kvar till påsklovet nu, sen åker ju jag och Emma till kiruna i 10 dagar, så vi blir borta från skolan i typ 3 och en halv vecka! (Y) När vi kommer tillbaka är det första Maj, shit va tiden går fort, och nu är det bara 6 dagar kvar till min födelsedag, 17 år!! ;D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0