There is no wrong or right

1 mars 2009, så sjukt fort tiden går egentligen. Det känns som om det nyss var jul! När det är mars kan man väll ändå säga att det är tidig vår? Joo, jag tycker vi säger att det är vår nu. Det låter bra. :) Idag har jag egentligen inte gjort så särskilt mycket, steg upp halv 10, segade på vid datorn, sen tog jag vovven och gick till stallet och fixade klart allt där, bestämde mig för att ponnyn skulle få en vilodag idag, när han har gått i 4 dagar, rider ju vanligt vis bara varannan dag, men nu när det är lov för han gå lite mer. Men idag tyckte jag han förtjänade en vilodag. När jag var klar i stallet så gick jag en omväg hem, gick ut på nå skoterspår, härligt var det då. :) Sen i eftermiddag har jag kollat på film, Shaggy dog, haha. Den var gode bra faktiskt, lite barnslig, men dock väldigt rolig ;)

Shaggy dog; Amerikansk familjekomedi från 2006. Chefsåklagare Dave Douglas tar sig an ett fall som involverar ett djurlaboratorium. När Dave av misstag blir infekterad av ett superhemligt genetiskt serum blir han transformerad till en hund. Dave ser plötsligt sin familj ur ett helt annat perspektiv och får en insikt i deras hemligheter och drömmar. Snart har dock Dave tröttnat på sitt nya liv och vill inget hellre återfå sitt gamla jag men först måste han stoppa de elaka krafterna bakom serumet.

/C

Postat av: Malin

haha!! har också sett den filmen ;) han förvandlas ju till en ganska söt hund ;)

2009-03-01 @ 21:18:00

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0