Övningskörning.

Har varit ut och övningskört med mamma på eftermiddagen, for till samma ställe idag, tog med oss några koner som vi ställde upp som jag backade igenom osv.. Hade faktiskt inte sönder någon. Det var bara en enda gång jag råkade välta en med bakhjulet. Men annars tyckte jag det gick riktigt bra. Sen körde jag hela vägen därifrån ut på altervägen och förbi ridplanen, sen vände jag där och körde ner till stallet. Där stannade jag. Då var klockan redan 7, så jag mockade bara och tog in honom. Så det blev så att han fick en vilodag idag. Det är faktiskt riktigt kul att köra bil ;D Nu börjar jag träna på allvar. :) Så det är bara till att se upp på vägen!

Men nu ska jag gå ner och göra smootie, och se om det är någon bra film.
P U  S S < 3



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0