And I don’t even have no expectations.

Sitter hos Malin nu, och tänkte passa på att blogga medans hon sitter och äter middag. Idag har jag varit en sväng till stan med mamma, hittade mig att par jeans leggings och en tunika att ha till, väldigt praktiskt egentligen att ha jeans leggins, dem känns inte obekvämt tajta även om dem ser ut att sitta väldigt tajt, sen så ser de ju precis ut som man har jeans. Så dem kommer jag börja använda ofta nu när det är blir vår. Jag kommer lägga in bild på kläderna sen, men eftersom jag sitter hos Malin så har jag dem inte här. Dem är iallafall väldigt ljusa, man ska ha ljusa färger nu när det går mot ljusare tider. Sen var jag in på dollar store och köpte fyra ramar att sätta kort i, ska sätta up dem på hyllan jag gjorde i skolan, jajust det, köpte ju godis också, det kan man ju inte vara utan på en fredag, dock så kommer säkert allt vara uppätet när jag kommer hem, om jag känner min familj rätt så. ;) Sen var jag in på Öb, där vare mamma som köpte nå grejjs. Sen efter vi varit på stan så har jag i princip bara legat framför tv, lat man är! Sen åt vi hemma gjord pizza till middag, gud så gott det var! Bleiki fick sig en vilodag idag, så jag har inte varit någonting i stallet idag, min kära far kunde göra stallet åt mig, eftersom jag är med malin ikväll. :)



Hittade en väldigt söt bild på malins katt SIMBA! ...



... Och här är hennes söta häst Austri! ;D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0