SOMMARLOV

NU ÄR DET SOMMARLOV! :D Helt underbart!!

Var ju avslutningsaktivitet på skolan idag, vi delades upp i olika grupper, min grupp bestod av Emma,Zara,Matilda och Alex. Först gick vi en tipsrunda runt HELA gran! Fick klättra över staket hela tiden, men det var ganska kul ändå. Sen fick vi en uppdragslista, där det stod olika saker vi skulle gåra, T.ex sjunga för personalen i receptionen, räkna marsvinen på marsvinskullen, gissa bajset, och hitta på en egen låt om Gran. Våran handlade om kossan moa. ;)

Kossan moa, kossan moa
var en stor fet ko.
När hon kom till ängen
lekte hon med tjuren
Kossan moa, Kossan moa
Var en söt fet ko.


Bra va? Haha.

Sen efter vi gjord allt så fick vi äta grillat kött och potatissallad. Sen fick man gå, och då gick jag och Emma till bussen.
Annorlunda avslutning måste jag säga, här kom alla smutsiga och ofina.. Haha, näe inte riktikt så. Men det var ingen ide att klä upp sig precis. Lite skönt ändå, att slippa den pressen att man måste vara fin, sminka sig, fixa håret och allt.
Tänk inget Grans på 10 hela veckor!, skönt! :) Fast jag måste säga att jag gillar den skolan väldigt mycket, och min klass. Men nog är det ändå skönt att vara ledig.

Malin kom till mig när jag precis hade kommit hem, vi åkte och hälsade på Delize och hennes föl. Tog lite kort och så! :) Gud så sött det var<3 Sen fotade jag Malin lite, och så fotade vi katten som jagade vatten, sen gick vi ut med lina på en maskros äng och fotade henne! :) Bilder kommer i ett annat inlägg! :) Sen så har jag och Mamma varit till mormor en snabbis ikväll, vi for till borgarruden också och tittade. Sen for jag till min prins och gjorde färdigt för natten. :)

NU JÄVLAR ÄR DET SOMMAR! ;D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0