Klar med skolan.

Har  nyss duschat min hund, hon rullade sig i hästskit hos farmor och farfar så hon stank som en jävla gris! ;D

Nu har jag gjort klart allt som ska göras klart i skolan, så jag har nästan sommarlov! :) Fundarar starkt på om jag ska skippa klassrådet och 40 minuters matten imorgon, för isåfall får jag sovmorgon till 12.25 eftersom jag inte behöver gå på projekt och företagande lektionen. Har ju ändå gjort klart allt i matten, och på klassrådet görs det alldrig något vettig. Då har jag bara studiebesöket till F21 kvar imorgon, sen är vi lediga fredag, sen går jag till 10.00 på måndag, har bara idrott, och tisdag, onsdag är jag ledig. Sen på torsdag är det avslutning! Härligt eller vad? :D
SUMMER 2009 HERE WE COME! :D

Jag fick föressten VG+ på min rapport, om min brors företag  What? Säger jag bara. Jag var säker på att jag bara skulle få ett G och därför gjorde jag inte provet , och då kan jag bara få G i hela kursen. KLANT! Men jag var så jävla bombsäker att jag inte skulle få mer än G. Ajja, nu kan jag ju vara stolt iaf ! :) Även om jag är lite besviken på att jag inte gjorde provet..
Fick MVG på senaste svenska provet också kan jag ju passa på att berätta när jag ändå håller på.

Ikväll blir det stallet, och jag har ingenting mer jag behöver hinna att göra så jag kan ta det riktigt lungt. Underbart! :D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0