Min dag.

Hallå! Det blev lite längre dag i skolan dag än väntat.. var tvungen att gå på projekt och företagande lektionen ändå för vi skulle skriva utvärdering och få betyg, sen på mentorstiden skulle vi få veta våra betyg på anatomi provet, och det ville jag ju se. Så jag stannade kvar. Slutade allafall 13.00, så tog 13.45 bussen hem.

Sen hoppade jag av i kopparnäs för att jag skulle vara med Malin, hon stod och väntade på mig med sin moppe, och sen åkte vi till henne! :) Gick in och hälsade på sjuklingen Marion, veterinären kom sen så jag var med och tittade när dem skulle behandla Marion. Hon var lite skeptisk till allt, men det gick bra. Veterinären tog några röntgen bilder så att dem kan se hur långt det har gått. Inte kul att ha en sjuk häst. Huvva. Sen när behandligen var klar så gick vi in och åt pizza. Dem bjud mig på en hel Calzone! Sen red Malin sin lilla Osten på plan lite, och jag satt med en filt runt mig och tittade på. Sen gick vi en bit längst vägen och dem galopperade på några ängar. Det såg så härligt ut. Vill också rida nu !!! Sen kom jag hem kring åtta och for till min bleikfaxi. Mockade och fixade allt lite snabbt. Sen rengjorde jag hans sår i baken och smorde in dem. Han verkade inte vara lika irriterad av dem idag. Skönt det kändes att han haft exemtäcke hela dagen, för det kryllade verkligen av mygg idag.

Haha, det var min dag lite kortfattad. :) Nu ska jag gå och se om det är nått på tv? Kanske äta lite..
Ledig imorgon, och på onsdag. ;D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0