Stan

 Jag och Malin har varit på stan idag. Jag tog min moppe till henne, sen åkte jag på hennes in till stan. ( Min moppe går bara 25km/h,så det hade tagit så länge om vi körde båda, jag önskar att jag hade en 50km/h moppe. Men ähh, skit samma. Tar ju körkort om nått år. :) Iallafall så parkerade vi hos Malins farmor och farfar och gick ner till stan. Då gick vi på subland och åt, sen gick vi runt på stan. Det var mest malin som handlade idag, jag köpte bara jodopax och ett katthalsband. Jag blev nog lite snål, hade faktiskt tänkt köpa en kläning jag provade för ganska länge sen. Men den fanns ju som vanligt inte kvar i min storlek, det brukar vara så! ;)Måste bara nämna att jag gjorde en väldigt pinsam sak på gina tricot, haha. Bara Malin som vet vad jag menar! ;)

Iallafall så for jag tillbaka till Malin efter middagen, och följde med henne när hon red Austri, tog några bilder och så.Har dock inte lagt in dem än. Sen for jag och släppte in min lillprins. :)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0