Nationaldagen

 Hur har ni firat nationaldagen idag? Jag har inte firat alls, glömde fan bort att det var idag... Fast det är ju egentligen ingenting speciellt med den dagen Jag har iaf permanentat håret på mamma i eftermiddag, det blev faktiskt bra! :) Trodde inte det skulle bli det, för det var första gången jag gjorde det så det var lite trixigt. Det tog sin lilla tid. Sen har jag varit ut och övingskört en liten sväng, och såklart varit i stallet, ponnyns hälta är oförändrad... :(

Jag har åtit årets första jordgubbar idag också! :D Jag älskar jordgubbar. Det passar väll bra att äta en sån här varm och solig dag!? Haha, inget hindrar en från att äta jordgubbar även om det är kallt och regnigt.



Det blåste i håret så det ser väldigt konstigt ut, även mitt ansikte.
men jag tyckte ponnyn var så söt
, så jag lägger in den ändå! :)

Bilden är tagen av Malin i torsdags.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0