Midsommardagen

Tjo! :)

Sitter här vid datorn nu och äter en kvällsmacka. Vad härligt det är ute nu, känns att det är sommar nu iallafall. :) Idag har jag varit med Malin, först åkte jag till henne och vi fotade Austri lite i Hagen när han sprang runt och busade. Sen åkte vi till mig, för vi kom på att vi skulle ut och fota några sommriga kort på oss själva. Så vi åkte till mig och fixade till oss, sen gick vi och letade någon äng som vi kunde vara på, och många härliga kort blev det. :) Jag orkar inte lägga in dem nu. Jag lägger nog in några imorgon istället.

Sen har iallafall jag och Mamma varit ute och ridit, eller mamma gick bara med som lite sällskap. Eftersom det var så härligt väder, så ville hon ut. :) Ponnyn är vääldigt pigg nu! Kanske inte så konstigt när han har vilat ganska länge. Dock så är han lite stel, men har börjat jobba honom lite försiktigt med att böja och så. :) Så förhoppningsvis ska han snart kännas som innan han var halt. Då kanske det blir tävling?

Har iallafall bestämt mig att det blir Midur istället för Vindur om jag överhuvudtaget ska starta. Dels för att det kommer vara mindre folk på midurs tävling, och kanske inte lika bra ekipage, jag vill inte skämma ut mig allt för mycket. Men tävlingen är i september, så jag har gott om tid på mig att fortsätta träna och fundera på hur jag ska göra.


Nu blir det nog att gå och se på TV en stund, eller sitta kvar här och läsa lite bloggar. Sen väntar väll sängen.
GODNATT!


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0