jobbat..

Så, då var jobbet slut för dagen. Har hunnit vara förbi stallet också och mocka och fixa där. Idag så oljade vi in läktare,broar bord, och sådant sen så fixade vi toa skylten och tvättade sittunderlag och skruvade fast nå grejs på en stolpe, och lite småplock. Det kryllar av svartmyror i väggarna i baracken, det var en hel klump på ett och samma ställe. Det var nästan äckligt, sen är det inte lite spindlar där! ;) Haha, ganska skönt att vi kan vara hemma hos mig och fixa vissa saker också! :)

Ikväll ska  Malin komma och sova hos mig, sen kanske vi far och badar och hittar på någonting, vi får se vad kvällen bjuder på.

Nu ska jag gå ut i solen och sola lite, det är förövrigt stekhett idag! Nu kom mamma hem från ica också, hon skulle köpa någn god glass till mig så nu ska jag gå och se om det blev någon ;)

puss och kram <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0