jobb

Blir inte mycket updatering nuför tiden, men det får faktiskt bli så, jobbar ju hela dagarna och sen tar hästen upp resten av tiden! :) Måste ju bara tala om att han blivit bra nu, hältan är borta. och jag har börjat rida lite försiktigt.

Jobbet går kanon, jag och Malin har börjat måla om hinder, dem blir riktigt coola! ;) Imorgon ska vi ha barnridning på borgarruden från klockan 11.00-13.00. Ska ha min bleiki, och så ska vi låna hampus av susanne. Så det blir att fara dit imorgon och göra iording honom, mamma och pappa skulle göra bleiki klar. :)

Ajja, var inte på blogghumör så jag orkar inte skriva nå mer.
Snart ska jag ha mina datorfria veckor, de ni! ;)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0