chill skoldag

Tjo! Sitter i skolans bibliotek nu med Emma, vi har svenska och ser film. Men man fick gå och skriva klart sin rapport om man ville, jag är redan klar men jag gick ändå. Filmen var så OTROLIGT tråkig. Det har nyss varit koutsläpp, det var många glada kor som sprang i full fart, och det blev många kort. Men dem visar jag sen när jag kommer hem någongång. Det var iaf härligt att se! :) Imorse så hade vi ju suprise på shemat, och då visade lärarna upp en sorts pjäs, dem var utklädda till grottmänniskor, balettdansöser och lite sånt, dem bjöd verkligen på sig själva så man fick sig ett gott skratt, haha :) Sen har vi haft projekt och företagande idag, men jag är ju som sagt klar med min rapport så jag behövde inte gå på lektionen, dock så satt jag ändå i datasalen eftersom ingen annan var klar, så då hade jag ändå innget att göra ;P Har inte gjort någonting idag känns det som, det är ganska chill nu. Dock så har jag matteprov imorgon, så jag måste plugga matte hela kvällen. Ursch :(

Vi slutar iallafall snart! :)

Känns som denna vecka kommer bli totalt onödig, men gode skönt ändå att ha det så slappt.
SNART SOMMARLOV!!!! :D

Näe, nu ska jag fortsätta kika runt lite på internet tills vi får gå hem! :)
puss och kraam <3



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0