Åska och blixtar

Har nyss ätit, vi kom hem för ungefär en timme sen. Det var hur mysigt som helst att vara ute med båten, jag låg i bikini och solade och bara myste, fikade lite, sen började det dock torna upp sig till åska, vi såg massa blixtar och det var hur blått som helst, så när det kom närmare och närmare så for vi i land i renöhamn, man vill ju inte precis vara ute på öppna havet när det går åska, så vi nödankrade där och gick upp, sen kom ovädret ännu närmare, och det blixtrade hur mycket som helst, egentligen var det ganska vackert att se på, som tur var så fick vi det inte riktigt över  så vi slapp undan det värsta regnet, det kom bara några små regnstänk. Vi satt väll där i ungefär en och en halv timme, innan det var över. Då körde vi hem igen. Hade tänkt bada någonstans också, men det blev lite ändrade planer eftersom det kom oväder..
Nu ska jag fara till stallet och ta hand om min prins. Sen kanske det blir bad ikväll? Fast nu är det dock mulet, så vi for väll se! :)

Kommer nog lite bilder sen, både från dagens utflyckt och gårdagens! :)

Puss <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0