Tisdag.

Kom inte på någon bättre rubrik? ;P
Vädret idag har varit toppen! (y) Dock äre mulet nu.. Menmen, det kan man väll leva med när det vart sol hela dagen! :)
Jag och Mamma for ner till sjön hos mormor efter vi ätit lunch, där solade vi. Sen var jag och Mormor ut en liten sväng med hennes båt. Sen har jag roat mig med Lina och Sally, kastat pinnar till dom som dom har fått simma efter ;p Sen sola ännu mera.. ;p Plockat lite blåbär gjorde vi också, och nu har mamma bakat blåbärspaj! :) Det var gott ska ni veta!

For ut och red bleiki en liten sväng igår, tog det mestadels lungt, det blev några korta bitar med trav och tölt, annars skritta vi bara på,  När vi gena över ängen så ville han inte gå rakt fram dit jag ville, så jag  peta med spöt lite på baken för att han skulle lyssna, och varje gång jag gjorde det så småbockade han ;p

Nu ska jag och Mamma fara ut och springa,
 vi hörs!:)

Lägger upp ett par bilder på älsklingskillen först.



Jag och Malin skulle testa om han ville "leka" med bollen  Men han var lite skeptiskt, sprang
mest ifrån den, men några gånger vågade han sig iaf fram och nosa! :)






Malin har fotat bilderna! :)

Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej sötis! Missa inter min fågestund som pågår i bloggen just nu, ställ gärna en frpga lr två ;) <3



Händer idag då?

2009-07-29 @ 08:20:50
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0