Ta mig till havet.

Hej på er! :D Ni kommer väll ihåg att rösta på mig? :)

 Idag har det varit en väldigt mysig dag. Jag, Mamma och Pappa har varit ute med båten på havet nästan hela dagen, vi kom hem kring fyra. Vi styrde mot piteå och körde i kanalen vid badhusparken, sen tog vi inland i en hamn i piteå och gick in på en liten kiosk och köpte glass och godis. Riktigt mysigt !! Det var mycket båttrafik idag, Kom förbi många stora båtar i världens fart, och då blir det höga svalvågor. Hihi. :) Jag älskar verkligen att få fara ut på havet det är så härligt att guppa omkring på vågorna. :)

Det kommer bilder! :D

Postat av: Emma

Ja men det är ju verkligen de!



Gauti är hästen på min header ja :)

2009-07-19 @ 20:52:34
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: S O P H I E

Jätte fina bilder du tar! Antar det var du som komentera mina kläder bara att du glömde ett s på ditt efternamn så jag la till ett själv ? :P kram

2009-07-20 @ 13:41:02
URL: http://sophiegranqvist.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0