Rix fm/Luleå kalaset.

Godmorgon! Eller, godförmiddag kanske man säger? Haha, jag har stigit upp för ett litet tag sedan och käkat frukost, nu sitter jag i bikini för jag ska ut och sola sen! ;) Sen ska jag och mamma iväg till mormor sola och bada där, sen ska vi äta palt där.

Nå, Var ju på riix fm/Lule kalaset igår med Malin, det var riktigt trevligt faktiskt. Vi åkte buss in dit kring halv 6 tiden, det var världens coolaste busschufför som körde bussen igår, han pratade jätteroligt, typ ljust, Malin tyckte han lät som kalle Anka, haha! ;D Iallafall när vi kom fram till Luleå så letade vi rätt på Malins mamma, lämnade en väska till henne och sen fortsatte vi mot södra hamnen. Stod och tittade på Rix fm ett tag,sen blev vi less och gick in på karusell området, gick runt och kollade, Malin försökte övertala mig att åka karusell hela kvällen, men förgäves... Jag vågade inte. Ursch nej. Tror jag fick fobi för karuseller sen jag åkte vivelvinden när jag var jätte liten, jag minns fortfarande hur hemskt det var, jag trodde typ jag skulle dö, haha. Förstår inte vad jag skulle i den att göra när jag var så liten? ;p Men iallafall så gick vi vidare och köpte lite godisremar, sen gick vi till norra hamnen och satte oss en stund och tittade på allt folk, käkade godiset och njöt i solen, sen gick vi tillbaka en stund tills vi återigen gick tillbaka till norra hamnen och väntade på malins mamma och kennet. Sen åkte vi hem till dem, och jag ringde efter min skjuts och åkte hem.

Tidigare på dagen så var jag och Malin nere i kajjen och solade badade, riktigt trevlig dag faktiskt! :)

Hade med mig min gammla dåliga kamera igår i luleå då jag inte ville ha med systemen.. Jag tog några fula oseriösa kort.. Haha..





 

Postat av: Flisan

sv: japp allt är bra med mig.

dd??

2009-07-31 @ 20:28:33
URL: http://flisannss.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0