Regn,regn,regn.

Regnet bara öser ner... Och jag har hur tråkigt som helst... Jag vill ut och fota någonting. Men det går ju som inte så bra. ;p Skulle behöva fara ut en liten sväng med lillkillen också, men det kändes så tråkigt i detta regn. Ska dock fara och ge pojkarna lunch snart, så då är det bara dra på sig regnkläder. ;)

Jag har iallafall gjort en facebook i nyss ;p Så en liten stund har jag varit sysselsatt, alla har ju typ en facebook nu, så ja, då var jag ju såklart tvungen att skaffa en! ;p

Vet egentligen inte vad jag ska skriva... Detta vart ju inte så intressant inlägg men skit samma ;)
tjing!

Postat av: Sofia

Sv: Jorå allt e bra, lite småtrött. Sj ?

Idag ska jag vila mig efter veckan som har vaarit och för veckan som kommer. Sj då ?

Kram<3

2009-07-26 @ 14:01:41
URL: http://juustlikethat.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA visst e det trisst, va tog sommaren vägen?=)

2009-07-26 @ 22:06:03
URL: http://emeliefrenningblogg.se

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0