näst sista jobbdagen.

Så, då var det bara en dag kvar att jobba! :) Skönt, sen är man fri att göra precis vad man vill, nog för att detta sommarjobb inte har varit jobbigt, och vi har ju skött oss lite själva så, jag tycker faktiskt vi har gjordt det bra. :) Hoppas dem ser och uppskattar allt vi försökt fixa till! :)  Idag var vi först till soptippen och kastade allt skräp vi har städat ihop, sen pantade vi burkar och så satte vi upp elbanden runt hela ridplanen.:) Imorgon ska vi nog måla nått mer hinder.. Sen var det klart för iår!:) Och då blir det lön! (Y) ;D

Ikväll ska jag nog göra nått skoj med min lillprins. Får se vad det blir vi hittar på ! :)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0