Film

Hallå! igår kväll var det riktigt trevligt! Malin kom och sov hos mig,  vi låg i stugan och såg på film, vi såg A walk to remember. Riktigt, riktigt bra film! Många tårar fäldes dock. Den var så sorglig. Vi somnade väll kring två någongång.. Sen såg vi film imorse när vi vaknat också! Raise your voice. Även den sorglig, men bra!

När vi stigit upp och ätit frukost, och sett klart filmen så följde jag med malin hem och så löshoppade vi gandur, eller jag stod och fotograferade. Malin har en galen häst! Haha ;p Ska lägga in bilder sen! :)

Sen har jag varit och badat med mamma ikväll hos mormor, det var kallt! Men ska de badas så är det bara hoppa i! :) Sen har jag varit i stallet och nattat, diskat ur badkaret i hagen o.sv.

Men nu ska jag gå och glo på dumburken en stund
Puss och kram <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0