Bad i regn.

Hello! Sitter just nu och kikar på 102 dalmatiner som går på 4:an. Eller nu blev det nyheter så det passade jag på att gå hit. Ikväll har jag och Mamma varit ut och sprungit, jobbigt, Men nyttigt. Sen blev vi såå varma så vi for tillharträsket och tog ett dopp, trots mulet väder och duggregn ;p Haha, men det var härligt att kyla av sig! ;) Det bevisar att det inte alltid behöver vara toppen väder för att bada ;> Sen så har jag såklart varit hos lillprinsen idag. Har ju haft hand om utsläppet och Lunchutfodringen hela veckan, Det är bara bleiki och busen kvar i stallet just nu, för marias hästar är på sommarbete, och harry är på tävling över helgen med jossan, så det är ganska lungt och skönt!:) Min lilla häst var världens lortgris när jag tog in honom, blöt klibbig lera, nästan omöjlig att få bort, haha ;p

Näe, nu ska jag gå och fortsätta se filmen!
tjing!:D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0