Agility

Ikväll blev vädret ändå lite bättre, mulet men inge regn. Och faktiskt fick vi en solglimt en liten stund. :) Jag har iallafall varit med Malin i eftermiddag, först gjorde vi choklad jordgubbar ;) Sen tog vi en promis med lina till ridplanen, dem har ju köpt in en speciell hundtunnel och ett hinder för att träna agility! :) Så vi tränade lite med lina lös, och jag tycker verklingen hon är jätte duktig! :) Hon har aldrig krypit i en sån tunnel förut, men hon fattade nästan på en gång vad hon skulle göra. Hon är verkligen lättlärd, och det ser ut som hon verkligen tycker det är skoj! ;) Vore kul om dem hade någon agility tävling där, fast då skulle hon säkert sticka til dem andra hundarna i stället för att lyssna på mig, haha! ;p  Malin tog iallafall ett par fina bilder!! ;D

Lägger in dem i ett annat inlägg!

Förövrigt har jag och mamma ätit pizza ikväll! ;D

Mmmm ;)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0