Friday.

Yeees, Äntligen helg! ;D Det var tacobuffe till lunch idag, Ni anar inte hur gott det var. Det ska vara lunch Go'a gran! ;D
Ergonomi provet jag hade i morse var superenkelt, var klar på typ 15 minuter, så då vare 1 1/2 timme tills matten började, så då fick vi roa oss i smådjurshuset (: Åsså gick vi till lillstallet och lät minigrisarna springa lösa en stund :>
Ikväll blir det stallet, ska nog ut med lillkillen en sväng (: Men nu ska jag lägga mig i sängen en stund och se på tv och smaska på lite godis, får se om jag pallar mig iväg till stallet och mockar om en stund, så jag har det gjort. Då behöver jag ju bara rida sen. Men det beror ju på om jag inte somnar i sängen, de kan ju hända det också. Jag har blivit så sjukt trött nuförtiden, men det kan ju ha med årstiden att göra, sen så kanske jag skulle behöva sova någon mer timme varje natt. Men nu är det iaf helg, då kan jag ta igen min förlorade sömn. ^^





puss <3



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0