Dryg torsdag.

Vilken dryg dag det har varit idag, kändes som den aldrig skulle ta slut. Hade sällskapsdjur på morgonen, och då pratade kurt om en massa hundraser, han har gjort det de senaste 3 lektionerna, Han berättar med sån jäkla inlevelse , så det är riktigt intressant att lyssna på faktiskt. Så den lektionen var väll inte så särskilt jobbig, men sen hade vi äckelmatteprov som jag tror gick åt helvete? ;s Sen hade vi NK, tråååk! Har dessutom prov i Evolution på tisdag! ;s Sista lektionen var stuga, fick jobba med vad vi ville, men hade typ inget att göra, så jag satt typ bara av tiden. Haha. Sen är det sjukt jävla kallt, sist jag kollade var det -25, varför går inte bussen ända fram till skolan?, glömmer de bort oss som går på grans eller? ;O Imorgon skulle det väll typ bli ännu kallare, typ kring - 30, shit asså. Då kommer jag dö. Jag vill verkligen ha vår NU!! Det blir då defetitivt ingen ridning idag, det är på tok för kallt. så det blir väll en myskväll istället, inne i värmen i stallet! :) Dock så måste jag säkert gå till stallet, då kommer jag ju typ få klä mig som en eskimå ;s Haha. Vilka bekymmer jag har. (: Ska väll ta och gå ner och börja klä på mig nu så jag kommer iväg någongång.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0