Varit med Malin.

Släppte ut hästarna även idag, så jag steg upp kring åtta tiden och traskade iväg till stallet direkt jag klätt på mig, for hem direkt jag hade släppt ut och åt frukost, orkade inte göra det före. Det blev inte så att malin kom med Austri idag, men jag kom till henne istället, och då for vi ut och tolkade med Austri en sväng, Haha. Kul vare (: sen fick jag rida honom på plan lite, Malin hade ridlektion för mig ^^  Han är så sjukt fin den hästen! (: Det är kul att prova andra hästar ibland, det är som lite skillnad mellan Austri och bleiki. Sen ikväll har jag varit hos min egen lilla häst, red i byn en stund, det började snöa massor när vi var ute ;D Härligt! Lägger in några bilder från dagen, Försökte få några fina bilder på malin när hon red, men de flesta blev så suddiga. Jag kan alldrig få fina bilder med min kamera ;/ Äre ingen som vill skänka en systemkamera? (A) Här kommer iaf några;







Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0