Tisdag.

Skrev aldrig nått igår, jag orkade inte. Var så jävla förbannad,chockad och ledsen. Hur fan kan man?

Men nu ska jag ju inte gå och vara arg över det hela tiden, men det är svårt att släppa. Tisdag idag, hade sällskapsdjur på förmiddagen, kurt fortsatte prata om alla världens hundraser, han är nästa klar nu, haha. Har tappat räkningen på hur många lektioner han hållt på och pratat om det. (; Sen var det Nk, tråååk säger jag bara. och sista lektionen var arbetsliv, då pratade vi om APU, ska ut på Apu vecka 17-18, och vi ska redan nu börja ringa till olika praktikplatser, men jag vet inte vart jag vill vara ännu ;s Men det löser sig nog.

Hade ju djurkunskap igår, Haha. I LOVE IT! ;D Igår skulle vi klippa kossor, vi fick göra massa mönster och sånt på dem, haha. Men våra blev inge bra så vi rakade bort alltihop. Eller, vi sparade ett litet hjärta på baken :> Haha. Riktigt fina blev dem iaf ;)

Ingen ridning blir det ikväll, för bleiki vaccinerades tidigare idag, så nu blir det vila i ca 3 dagar. Ajja, ska gå och kolla om jag hittar engelska glosorna vi hade till imorgon, har slarvat bort pappret någonstans...

Puss <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0