Otroligt lättad.

Ojj, vad glad jag känner mig nu!!! Idag har vivianne,hennes man och deras sons flickvän varit och tittat på bleiki. Dem har en liten turridningsgård i skellefteå och dem har även ägt bleiki förr. Så det var otroligt kul att dem ville komma hit och hjälpa mig. Jag fick då bara glädjande besked, enligt dem så var det inget fysiskt fel, utan det är träning,träning som behövs. För att han ska orkar bära upp sig själv. När han snubblar och håller på så äre för att han inte alltid orkar bära upp sig själv och även okoncentration. fick höra att han har varit med om väldigt mycket i sina dar bytt ägare hit och dit. så då äre kanske inte så konstigt att man inte alltid är med på noterna. De tyckte han hade jättefina ben och var riktigt fräsch, och dem tyckte han verkade ha det så bra nu, gud vad det var kul att höra ;D Så nu äre bara fortsätta rida på som vanligt ungefär varannan dag, sen är det bra om jag kommer mig iväg och tränar för någon ibland som kan hjälpa mig med honom. de skulle visst vara en helgkurs hos vivianne nångong i maj, så jag kanske far på den, det skulle ju vara otroligt roligt.(: Sen ska jag ta och ringa till sylvia och boka tid för en privatlektion. så nog ska detta fixa sig, jätte trevliga människor vare också, måste jag säga. De var otroligt skönt att få höra det här, så nu fick jag lite hopp igen, och framför allt motivation till att fortsätta träna. Ojj,så lättad jag känner mig. Älskade lilla häst <33




<333


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0