Mår bättre.

Känner mig mycket bättre nu, magontet har gått över, Så nu sitter jag här och tråkar. Lyssnar på Musik, Brorsan har gett mig ett jättebra musikprogram, där man bara söker artisten/låten man vill höra, och så är det bara lyssna, utan att tanka hem eller nått. Alla nya album finns också med, och man kan även lyssna på radio, super bra (: Nu slipper man krångla med att hålla på och ladda hem, ibland får man ändå bara skit när man laddar hem från pirate bay. Sitter och söker snygga mobilteman också, det finns en jätte bra sida;http://www.zedge.net/. Där finns 10 0000 tals teman, bakrunder, och ringsignaler m.m.

Hur länge kommer du leva?
Gör testet på på denna sida; http://www.dugamladufria.com/medicin/agetest2.html Jag ska bli 109 år ;D Haha.

Undra just om middagen är klar snart, har inte haft någon matlust på hela dagen, men nu blev jag plötsligt jättehungrig!! ;P


Lilla kissemissen <3  Jag bjuder på denna bild, Den är inte fin jag vet. Luggen i ögonen,
och allt, Men skitsamma.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0